I like to see Altayi'd like to see these in Altay as well
I like to see Altayi'd like to see these in Altay as well
You have no sources for your bullshit this isn't your first time throwing lies like this.
I'll report you If you won't stop this bullshit.
Why is the answer in German, AFAIK the forum language is English. It seems you forgot to translate back to English.Erstens; Quelle wird angegeben. Ford OTOSAN entwarf dort auch seinen F MAX, obwohl OTOSAN sehr gut ausgestattete F & E-Zentren in der Türkei hatte. In Eskisehir in Gebze und in Sancaktape. Sogar das Sancaktepe R & D Center ist seit 2014 das größte F & E-Zentrum in der türkischen Automobilindustrie und das zweitgrößte in der gesamten Türkei. Darüber hinaus ist es eines der wichtigsten F & E-Zentren von Ford weltweit und ist in der Lage, alle F & E-Aktivitäten vom Design eines Fahrzeugs bis zum Fahren auf der Straße durchzuführen.
zweitens; Es war jedoch nicht genug für die OTOKAR, keine eigene Forschung und Entwicklung zu nutzen. Die Amerikaner haben die Möglichkeiten angeboten und OTOKAR hat akzeptiert. Sie hätten leicht ihre eigenen F & E-Zentren in Arifiye und Sakarya sowie F & E-Zentren von OTOSAN nutzen können. Alle Konstruktionsdaten werden auch mit IBD Deisenroth, MTU und RENK verwaltet, da sie Lieferanten von Subsystemen sind. Jetzt hat auch SSM keinen Zugriff auf seine eigenen Daten, da es für BMC sanktioniert ist. weil OTOKAR das Ganze in DETROIT gemacht hat. OTOKAR hatte die Hilfe von Amerikanern und Deutschen. BMC hat nichts. SSM hat nichts. OTOKAR selbst hat nichts. Dann fragt man sich, warum ALTAY Tank so lange zögert. BMC muss als branchenfremder Akteur für einen Panzer alles selbst tun.
FALSE. Bei Ford Motor Company - Research and Innovation Center können Sie alles entwickeln, was über Ihre Träume hinausgeht. Für zivile, aber auch für militärische.
https://detroitinnovation.com
Ich arbeite bei BWCONSULTING. Wir bekommen alles, wenn es neue militärtechnische Entwicklungen in der NATO gibt und technische Probleme auftreten. Und lasst uns sie auf Bundeswehrebene bringen und lösen.
Exactly. I forgot to deactivate automatic translation. Sorry.Why is the answer in German, AFAIK the forum language is English. It seems you forgot to translate back to English.
My congratulations. You noticed great detail.
Are these radars for APS or some other sensors?
My congratulations. You noticed great detail.
IMHO they are aesa plates. The IFV could be used as CIWS against flying targets.
Maybe APS sensors have dual capability.
35mm caliber is superior it could waste a Soviet tank as well as drones,helicopters, fighters, cruise missiles. Recall that we have programmable ammo.
This will be one of the major points in reaching self sufficiency in land vehicle power systems. After this success, we can be hopeful for 600hp-1000hp and finally 1500hp.SSB Kiliç:
"The development and endurance tests of our 400 horsepower engine have been completed. We are starting acceptance tests soon. We plan to take it into inventory this year. "
Tümosan or BMC Power one?SSB Kiliç:
"The development and endurance tests of our 400 horsepower engine have been completed. We are starting acceptance tests soon. We plan to take it into inventory this year. "
TümosanTümosan or BMC Power one?
Tümosan was already ready, this one is I think BMCTümosan
I think this one is related to BMC Power since Tumosan's engine was ready long ago AFAIKTümosan
STA project also Includes pars 4x4Turkiye army deploy fresh Kaplan STA to Afrin .
There will be 344 total STA but only 260 armed with ready to fire anti tank misisles Otmas and kornets .
Did fnss finish the project or there will be more orders ?
View attachment 48836
Leopard 2A4 Main Battle Tank (AMT) of the Turkish Land Forces Command, equipped with the 'T1 Additional Armor System' manufactured by Roketsan. All deliveries have been completed within the scope of the project, which includes the modernization of 40 Leopard 2A4s with the T1 Armor System.