Indonesia Casual Discussion Warkop Indonesia

Messages
1,144
Reactions
822
Nation of residence
Indonesia
Nation of origin
Indonesia
become Communist leader mean losing ability to smile, let alone Jong Un Family
China is for sure just communist in name since Deng Xiaoping.

And also, platonic comrade kissing was a thing
74FF5F45-8D3F-413C-AA1A-4155E21ED48F.jpeg


Deng’s monumental city, brought to you by jewish capitalist and all satan’s elements, Bloomberg
 
Last edited:

NEKO

Experienced member
Messages
1,794
Reactions
1,444
Nation of residence
Indonesia
Nation of origin
Indonesia
Sending thought and prayers via sosmed bro.
Wah gak pake pesawat.
Senjatanya paspampres langsung dikirim ke ukraina apa ikutan diturunin dari pesawat pas di jerman.

Gerbongnya gak jauh beda gayanya dengan yang di Indonesia, kalo warnanya putih trus gak ada bulenya bisa dikira itu stasiun di Indonesia kek gambir.
 

NEKO

Experienced member
Messages
1,794
Reactions
1,444
Nation of residence
Indonesia
Nation of origin
Indonesia
Oh pesawatnya ke polandia dulu, perjalanan daratnya dari poland tak kirain dari jerman.
 
Messages
1,144
Reactions
822
Nation of residence
Indonesia
Nation of origin
Indonesia
Oh pesawatnya ke polandia dulu, perjalanan daratnya dari poland tak kirain dari jerman.
Rzeszow is gonna be on history book for sure. This is where countries sending aid to Ukraine put their goods before sent it to Ukraine. PW Rzeszow is also a thing btw

And also, if something going wrong, expect US Ospreys would help for evac from Rzeszow like during early 2022 Russian advance. Take help from anyone is a must for dire situation.

 

NEKO

Experienced member
Messages
1,794
Reactions
1,444
Nation of residence
Indonesia
Nation of origin
Indonesia
Rzeszow is gonna be on history book for sure. This is where countries sending aid to Ukraine put their goods before sent it to Ukraine. PW Rzeszow is also a thing btw

And also, if something going wrong, expect US Ospreys would help for evac from Rzeszow like during early 2022 Russian advance. Take help from anyone is a must for dire situation.
Osprey VTOL capability and high speed is good for such mission.
 
Messages
1,144
Reactions
822
Nation of residence
Indonesia
Nation of origin
Indonesia
Misal, Pak Fadjar naik jadi Panglima, yang gantiin dia kemungkinan menurutku ada 2, Samsul Rizal sama Tony Harjono. Samsul Rizal karena deket sama KSAU sekarang, Tony kabarnya istrinya itu ada hubungan keluarga sama Bu Iriana, akhirnya dapet jabatan yang nempel terus sama Presiden yang bisa bikin 2 orang itu Tony sama Presiden deket (jabatannya bukan ajudan, lupa aku). Kalo jaman Harto dulu, udah jabatan strategis banget jadi ajudan Presiden itu, kemungkinan diangkat jadi Panglima lebih tinggi karena deket.

Nah, mereka berdua itu masih Bintang 2 yang berarti kalo dibuat jadi KSAU harus dikasih jabatan Bintang 3 dulu, paling gak sementara cuma untuk sarat Bintang 3. Dankodiklatau selanjutnya yang menurutku jabatan yang bisa buat Bintang 3 karena kalo gak salah udah mau diganti karena yang jabat sekarang mau pensiun.

Take it with tons of salt guys
It's cake. Turns out to be solid about the new Dankodiklatau wkwk
 
Last edited:
Top Bottom